
Andorra viatja als Campionats del món de Piancavallo 2017
18/04/2021, 13:04 / 0 comentari(s)
L’equip que participarà als Campionats del Món d’esquí de muntanya de Piancavallo 2017 (ITA), estarà formada per:
Sèniors
Femení: Maria Fargues
(Sophie Dusautoir, intentarà estar present a la vertical. Per motius familiars, no és segura la seva presència)
Masculí: Joan Albós, David Albós, Xavi Areny, Jordi Solé. (Gerber Martin serà baixa per raons professionals)
Promesa
Marc Font
(Euan Prieto es concentra per a altres curses del calendari)
Júniors
Sergi Casabella, Arnau Soldevila, David Pérez i Carles Serra.
(Degut als estudis, Martí Torregrossa i Diego Cancelos no formaran part de la delegació andorrana).
Cadets
Andrea Sinfreu i Marcel Prat seran els encarregats de representar Andorra en la categoria més jove, on competiran en la modalitat de vertical i relleus.
Competicions amb participació andorrana
En funció de l’estat de forma, s’acabarà de determinar en quines curses participa cada esportista.
Inicialment, el cos tècnic ha proposat el següent calendari:
Lloc: Tambre- Alpago
- Divendres 24 de febrer, cursa individual: Sèniors i promeses (inscrits tots els seleccionats)
- Dissabte 25 de febrer, individual: Júniors (inscrits tots els esquiadors seleccionats de dita categoria)
- Diumenge 26, cursa per equips: Es configuraran les parelles segons els resultats de la individual, amb participació prevista de 2 equips masculins sèniors (no hi ha cursa per equips júnior)
Lloc: Piancavallo
- Dimarts 28, sprint: Tots els representants andorrans, de totes les categories, hi estan inscrits
- Dimecres 1 de març, vertical: A l’igual que als sprints, tot l’equip andorrà està inscrit. Totes les categories hi prendran part
- Dia 2 de març, relleus: Andorra estarà representada per un equip sènior masculí (amb 4 sèniors o promesa) i un equip “youth” (equip mixt de 3 esportistes format per una noia cadet, un noi cadet i un júnior) que es determinarà segons resultats i condicions físiques dels atletes.
Andorra no compta amb un equip femení de relleus.
Ferran Vila i Xavi Comas són els tècnics de la Federació andorrana de muntanyisme que es desplaçaran a aquests Campionats del Món.